Studiebeurs

Wil jij een studie in Nederland (ver)volgen of een stage of master in het buitenland, maar heb je een financieel tekort? Wij verstrekken beurzen in de vorm van een gift, een renteloze lening of een combinatie daarvan. Kijk hieronder naar de mogelijkheden die we bieden en kies welke situatie op jou van toepassing is. Als je op de studiebeurs klikt, dan krijg je alle criteria te zien. Wil je ze goed bekijken om te beoordelen of jij hiervoor in aanmerking komt?

Studie Nederland

Master buitenland

Stage buitenland

Stichting De Korinthiƫrs en Voet Stipendium

Wij behandelen ook de beursaanvragen voor Stichting De Korinthiƫrs. De criteria voor deze studiebeurzen zijn hetzelfde maar wel met de extra eis dat je de Nederlandse nationaliteit hebt en een universitaire (geen kunsten) studie volgt. Je kunt op het aanmeldformulier aanvinken of je van deze mogelijkheid gebruik wil maken. Ook beurzen vanuit het Voet Stipendium vallen onder ons beheer. Hiervoor kun je zelf geen aanvraag doen. Het bestuur beslist over een eventuele toekenning.